DURV Store

De upcycling, Re-use & vintage store

klanten service

Betalen

Bij DURV Store kun je voor verschillende betaalopties kiezen tijdens het afronden van jouw bestelling. Voor een snelle afhandeling raden wij aan om te kiezen voor een directe betaalmethode zoals iDeal. 

Verzenden

Prijzen van DURV Store zijn altijd incl. verpakking en verzendkosten. Omdat de artikelen van DURV Store fragile kunnen zijn en wij zelf ook van onze artikelen houden worden deze met de grootste zorg verpakt en verzonden.  

Retourneren

Wij zijn pas tevreden als jij dat ook bent. Dus is het artikel niet naar wens dan is retourneren geen enkel probleem. Doe dit wel binnen 8 dagen na de factuurdatum. Retourneren is vrij eenvoudig door het volgen van de onderstaande stappen. 

Stap 1

Meld je retour aan via info@durvstore.nl incl. de bestellinggegevens. Deze staan op de factuur. 

Stap 2

Maak een afspraak over de dag waarop je het artikel wilt terug brengen. 

Stap 3 

Het artikel dient in dezelfde staat te zijn als bij de verkoop van het artikel. De verkoop foto’s van het artikel zijn hierin leidend. Beschadigde artikelen worden niet retour geaccepteerd waardoor er geen restitutie van het (gehele) aankoopbedrag kan worden gedaan.  

Stap 4 

Na ontvangst zullen wij ervoor zorgen dat het verschuldigde bedrag z.s.m teruggestort wordt op de bankrekening welke gebruikt is bij het bestellen van het artikel. 

* Eventuele (reis) kosten voortvloeiend uit de retourzending zijn voor risico van de klant. 

Ruilen

Is het artikel niet naar wens? Ruilen is bij DURV Store niet mogelijk omdat elk artikel uniek is. Uiteraard is binnen 8 dagen na de factuurdatum retourneren een optie. Volg hiervoor de stappen van de retourprocedure. 

Klachtenafhandeling

Wij doen er alles aan om artikelen van kwaliteit te maken en jouw bestelling zo spoedig mogelijk en correct af te handelen. Ondanks onze inspanningen kan het voorkomen dat er iets niet gaat zoals gepland. Indien je een klacht mocht hebben zullen wij dit op een correcte manier proberen op te lossen. 

Om je klacht bij ons kenbaar te maken verzoeken wij je om ons een berichtje te sturen. Dit kan via ons contactformulier op deze website of door een e-mail te sturen naar info@durvstore.nl Vergeet hierbij niet om een duidelijke omschrijving van de opmerking en/ of klacht en het bestelnummer van het artikel te vermelden. Na ontvangst van jouw bericht zullen wij zo snel mogelijk contact met je opnemen om tot een oplossing te komen.